vineri, 29 martie 2013

Tort dungat



7 comentarii:

  1. Draga Sandrina este un tort PERFECT!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare frumos! Cum de-s toate firele si bilele perfect identice, ai avut o matrita?O sa-ti fur modelul asta sigur!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos . Il poti "fura" fara grija . Nu am avut nici o matrita matrita, atat bilele cat si firele sunt facut manual.

    RăspundețiȘtergere
  4. Modelul care mi-a fost dat spre copiere este aici http://www.tumblr.com/tagged/fondant%20cakes .

    RăspundețiȘtergere
  5. Amu cand sa ma apuc de el am vazut ca-s altfel de trandafiri. E o singura banda rulata? Multumesc, Sanda!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria, uita-te aici http://www.doinggoodtogether.org/index.php/blog/kinder-book-club-wandas-roses/

    Eu am facut benzile mult mai scurte .

    RăspundețiȘtergere
  7. Sanda, te invit sa vezi ce mi-a iesit! Nici intr-un caz perfect ca al tau, dar mi-ai fost o minunata sursa de inspiratie si-ti multumesc!

    RăspundețiȘtergere