luni, 2 ianuarie 2012

Tort de ciocolata

Ciocolata... multa... din nou
3,3 kg

12 comentarii:

  1. Impecabil si, sunt sigura, delicios :) La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bestial tortul...
    Imi place mult cum l-ai decorat la exterior...
    Cum e facut? Cum ai facut compozitia cu care l-ai decorat? Eu nu prea stiu sa decorez in ciocolata si ma cam enerveza. Care e reteta magica la decorul asta de ciocolata?
    cata ciocolata si cata frisca? cat de mare a fost tortul? ca sa imi fac o idee cum sa folsoesc...
    L-ai intins cu cutitul?
    Zulufii ma gandesc ca e ciocolata cu unt nu?
    Multumesc anticipat de raspuns...aici sau pe mail la bianca.ms.76@gmail.com
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI! multumesc frumos, tortul a fost f frumos si delicios, iar sotul a fost de-a dreptul coplesit si emotionat.
    felicitari din tot sufletul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc !

    Veronica, ma bucur enorm ca v-a placut !

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos! Poate, daca aveti timp, puneti si reteta pentru cuvertura de ciocolata, ca tare bine arata, are o culoare nemaipomenita si se vede ca-i cremoasa... Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciocolata, ciocolata.. preferata mea.
    Nu imi dau seama cum ai facut scrumul de tigara dar arata asa de real nici nu iti vine sa crezi. Super!

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte bine realizat. o experta! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow, asta e chiar tare ;))) Trebuie sa-l vada maine prietena mea! Nu ca eu as fuma electronic;)) E tare haios!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos realizat tortul.Si cred ca a fost si super bun,mai ales ca cioco este preferata mea.Felicitari pentru munca ta!

    RăspundețiȘtergere