sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Tort cu fluturasi



19 comentarii:

  1. Sunt putin ,,invidioasa'', torturile tale cu frisca sunt asa de perfecte!Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Suuuuuuper bine arataaaa!!! Acusica sterpelesc un fluturaaas.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunati fluturasii... Noroc ca nu am motata linga mine, altfel ar plinge ca vrea si ea... Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  4. Este minunat! Frumos lucrat, ingrijit, superb!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am uitat sa va spun ce era mai important... V-am dedicat un premiu pe blogul meu, pentru ca mi-ati ajutat in aceasta "meserie" frumoasa. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc !
    Silvia, iti multumesc pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb si delicat! Iar frisca - perfecta! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place cum lucrezi cu frisca! Complimente!
    Cat priveste fluturasii, sunt tare reusiti! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Tocmai ce ti-am vizitat blogul pentru prima data si imi place tare mult cum ornezi torturile,iar acesta cu fluturasi este superb,fluturasii imi plac tare mult.
    FELICITARI pentru toate torturile frumoase pe care le faci.Cu siguranta te voi mai vizita.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. deosebit!foarte frumos si vesel ! felicitari!

    RăspundețiȘtergere