joi, 1 decembrie 2011

Tort ceasca de cafea

Blat de ciocolata si crema de ciocolata
3,6 kg

22 de comentarii:

  1. Vin si eu la o cafeluta ? Tare bine mai arata! Imi place cescuta, foarte reusita! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase torturi ai realizat,Sanda!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb! Parca sunt reale!!! Felicitari, Sanda!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb!... Felicitari!.. Cu siguranta am sa ma inspir si eu de la acest tort sa fac ceva asemanator!.. Imi place ff mult... In blogroll cand am vazut imaginea, nu am zis ca e tort.. Am zis ca e vreo invitatie la cafea.. Arata ff real!..

    RăspundețiȘtergere
  5. Nina, multumesc si te astept la o cafeluta.
    Adina, Cris multumesc mult .
    Felis, multumesc si sunt sigura ca daca vei incerca, iti va reusi.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumoooooos e tortul tau! noroc ca am citit titulu, altfel si eu as fi crezut ca sunt reale:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar daca e tarziu, o asa cafea vreau si eu. Ionela

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb tortul si cescuta bestiala!! felicitari

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos!Felicitari!
    Te pup!Alynusa

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti multumesc din suflet pentru cadoul surpriza. Sa stii ca pana la urma am servit cafeaua care a fost super super bunaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
    Te pup Mariana

    RăspundețiȘtergere
  11. Va multumesc foarte mult tuturor !
    Mariana, draga, ma bucur ca ti-a placut. Ti l-am facut cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  12. Abia acum l-am vazut...E foarte frumos si deosebit felicitari!!!!O seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoase ! Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  14. Atatea torturi frumoase......felicitari. Si la mine cescuta castiga premiul cel mare! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte reusit!

    Sarbatori fericite si multe bucurii iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte fruumos!!!..Felicitari si sa ai un an plin cu lucruri frumoase!pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. o cescuta superba! tot ma gandeam cum se face!

    RăspundețiȘtergere