joi, 1 decembrie 2011

Mica sirena


Pentru imagine am procedat in felul urmator :
Am intins o foaie din pasta de lapte praf, pe ea am aplicat o folie alimentara si deasupra foliei imaginea pe care am dorit sa o obtin. Cu ajutorul unei scobitori din plastic am presat pe liniile desenului suficient de tare pentru a se impregna modelul pe pasta de lapte praf. Daca vrei, cat timp pasta este inca moale, dupa indepartarea hartiei, se poate insista inca o data pe conturul desenului pentru a ramane numai imaginea, fara fond.

Dupa ce s-a zvantat pasta, inca nu se uscase, am facut conturul negru cu carioca alimentara, apoi am colorat cu coloranti gel, diluati.


Felis sper sa iti fie de folos.

13 comentarii:

  1. Foarte frumos tortul si sigur o sa ne fie si altora de folos instructiunile tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sanda... multumesc frumos!... Super ... Cat de simplu pare!.. (zic pare pt ca daca ma am sa incerc si eu, sigur voi avea niste intamplari cum numai la mine pe blog poti sa intalnesti!! =))
    Am sa arat si eu cum am facut tortul Mickey... sau unul Minnie pe care nu am apucat inca sa il oun pe blog!...
    Mii de multumiri!... Esti ff draguta si amabila!...

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc, fetelor !
    Felis, ti-am mai spus, esti foarte exigenta cu tine ! Categoric ma intreci.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am facut cam aceeasi chestie cu pasta de zahar...adica am intins foaia, iar peste ea am suprapus direct foaia cu desenul...si am apasat pe conturul desenului cu un bat de frigaruie, apoiam colorat desenul rezultat

    RăspundețiȘtergere
  5. Adnia, daca pui hartia direct pasta de lapte praf se lipeste. Stiiiiiu eu, ca am patit-o.

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumoase sunt toate torturile,multe felicitari!am o intrebare;colorantul gel cu ce se dilueaza?

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc ! Mihaela, eu il diluez cu foarte putina apa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pare asa de usor, multumiri de postare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, eu imi fac pasta. In felul acesta stiu sigur ca este proaspata.

    RăspundețiȘtergere
  10. MULTUMIM PENTRU DETALII, NE VOR FI DE FOLOS. DAR UNDE GASIM CARIOCI ALIMENTARE?

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc ! Caricile sunt luate de la Lumea basmelor .

    RăspundețiȘtergere