sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Torturi noi

3,3 kg

3 kg

3,7 kg

2,8 kg


19 comentarii:

  1. Chiar zilele astea m-am gandit la tine! Speram sa vad pe blog ceva nou si frumos ca de fiecare data! Sunt superbe toate! Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Livia! Am avut calculatorul stricat, de aceea nu am mai postat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit. Ne lipseau torturile tale.
    Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte frumoase toate.O seara buna sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  5. FFF frumoase!..Ai niste torturi exact pe gustul meu: simple, elegante si de efect (mai ales cel alb)!... Felicitari!... Si acum o sa te intreb cum ai facut pisica?? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase!!!Felicitari!!
    Alynusa

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc frumos !
    Felis, imediat ce imi fac timp iti explic. Daca iti trebuie repede spune-mi si ma grabesc cu explicatiile.

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar asa ,ne era dor de perfectiunea torturilor tale!Foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunate,mai ales torturile cu pisicute(scumpe foc)!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu e graba Sanda... Multumesc frumos... Astept... Pe saptamana viitoare daca poti...

    RăspundețiȘtergere
  11. hahahaha!!! :))) cat de tare este cel cu Steaua..cu oitele.. :)) Foarte tare ideea! Oricum, toate torturile arata foarte bine.. :D

    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoase torturile tale. Sper sa nu te superi daca te deranjez cu o intrebare...sau chiar mai multe. Primul tort ( cel cu trandafiri) cu ce l-ai imbracat si din ce sunt facuti trandafirii?

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc foarte mult !
    Alexandra, tortul cu trandafiri area deasupra frisca Hulala, marginea este din ciocolata, iar trandafirii sunt din pasta de lapte praf. La rubrica tehnici folosite gasesti detalii pentru fiecare.

    RăspundețiȘtergere