sâmbătă, 26 martie 2011

Tort cu lalele



4 kg
Raluca, nepoata mea, a vrut un "tort cu lalele si pamant de mancat". M-am conformat si am facut un blat de ciocolata, mousse de ciocolata, mousse caramel si l-am imbracat in piele de ciocolata, iar in ghiveci am pus ganache de ciocolata cu lapte.

23 de comentarii:

  1. Wooow! Foarte reusit! Imi plac fff mult lalelele! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce frumos e!!! Felicitari,e foarte reusit!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani nepotelei tale ! Tortul este de nota 11.Imi place tare mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fain e!!! Pai cine ar putea refuza o astfel de portie de pamant?... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb! Lalelele sunt foarte reusite si in ansamblu arata foarte bine. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu pot spune decat atat:SUPERB si DELICIOS!

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc foarte mult pentru cuvintele frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb tortul tau!!!!! Felicitari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai,dar cat de bine arata...si de cand imi doresc sa fac si eu un ghiveci cu flori ....foarte frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  10. este minunaaaatt!!!!!!araa intr un mare fel!felicitari!felicitari! feliciari!.....si pupici...si la cat mai multe torturi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos!Arata minunat lalelele tale!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. Va multumesc pentru aprecieri si vizita !

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamneee,cat de frumos e !!! Felicitari pt tot ceea ce faci !

    RăspundețiȘtergere
  14. fff frumos! felicitarile mele! meriti un 10.

    RăspundețiȘtergere
  15. Absolut minunate lalelele, Sanda... Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  16. am vazut si eu vecinu acest tort dar nu am putut manca ca eram ocupat cu un pahar de bere.cu alta ocazie.oricum arata bine

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumos, design reusit :) Lalalele sunt superbe

    RăspundețiȘtergere