duminică, 31 ianuarie 2010

Pasta din lapte praf




Reteta dupa care m-am inspirat o gasiti pe blogul Laurei Sava

Eu am adaptat-o in timp nevoilor mele asa :
Fierb in cateva clocote 100 ml apa cu 125 g zahar . Cand acest sirop este caldut adaug lapte praf (Raraul) pana ajunge la consistenta unei smantani mai groase, apoi impachetez compozitia in folie alimentara si o las la frigider pana a doua zi cand mai adaug lapte praf pana se face ca o coca, nu se mai lipeste si poate fi intinsa .
Am observat ca daca aplic aceasta metoda obtin ornamente catifelate si nu lucioase ca atunci cand puneam de la inceput toata cantitatea de lapte praf.



5 comentarii:

  1. Frumosi trandafiri.Si frunzulitele sunt foarte reusite(pentru cine are forme- eu inca nu am).

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sa incerc si eu pasta de lapte praf. Intentia mea e mai veche, dar nu am materializat-o inca...acum, cu reteta ta, parca as face o tentativa...
    Felicitari pentru torturi! Sunt foarte frumoase! :) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc ! Eu sunt foarte multumita de aceasta pasta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am avut curaj sa imi singura pasta, asa ca am cumparat fondant de la wilton. Am un pachet de 250 gr lapte praf de la DR. Oetker, crezi ca este destul de bun? Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Pasta de lapte praf o fac singura de cand am inceput sa fac floricele si ma impac bine cu ea. O folosesc numai la ornamente. Mie nu mi-a placut laptele de la Dr. Oetker si folosesc Laptele Raraul.
    Pasta de zahar (reteta Lissei) am folosit prima data la tortul buburuza.

    RăspundețiȘtergere